Monday, 24 August 2009

Ramadhan Episod 3

Hari ini hari Isnin...
Hmmm.. cam biasa laa... bangun pkol 4.30 a.m.
terus ke tandas...basuh2 muka...gosok gigi...
masuk bilik...n keluar bilik...pi bilik Zulkhair..
Masuk je bilik Zul terus bukak laptp dia..Online..
huhuhu...selamber badak jer aku ni....
tuan rumah plak duk pot pet2 kejutkan kengkawan2 dia..
very the baik hati of the Zul...huhuhu..

ini adalah rutin harian kami di bulan ramadhan...
makan beramai2...then basuh pinggan sorang saja...
dah laa sorang jak...pastu orang yang sama plak...
cis !!!! bukan aku... Zul la tu kot...hahaah... thanks zul..

lepas je Sahur dgn makanan yg xseberapa itu... (T__T")
perut kami tetap kenyang...smpai xhabis...pastu masuk pulak
Si Mijea....dengan membawa 1cup maggie ayam
ngn chop stick nyer...
orang lain semue makan nasi gorng...
dia lak nak makan maggie...
oppsss!!!!! tak mungkin...
Zul menyambar maggie di tangan Mijea..


zul: mijea,jangan makan maggie...nasi goreng banyak
xhabis ni...
cepat makan...( sambil meletakkan 3 bekas
polisterin yang ada
nasi goreng di depan mijea..)
mijea: ( T__T")
aku: (merampas chopstick dari mijea dan
bermain2 dengn chopstick itu..
)

*Mijea terpaksa akur...hahaahah...

***********************************

Sebelum berbuka:

pada pukul 5.30pm..aku ngn zul merempit ke cimb bank...
hahahahaha...very the lucu....sempat lagi gelak atas motor..

aku: zul masuk sini laa wei...ni kan dekat jew...
zul: diam la ko...aku dah biasa laa..bukan jalan tu..
aku: ye laa tuu...

**aku very the jakun...tiba2 je xingat jalan nak ke cimb..
pastu masa kami lintas kt KMR..

aku: zul, nape kita tak lalu ikut jalan ats..
zul: ko giler...jambatan tu tinggi wei...
xcukup gear...terbalik kang..

aku: kdwoiejfwjciwe#X#$$^??$2

aku: zul masuk je laa ikut sini (sambil menunjukkan
ke arah pintu pagar yg terkunci)
zul: ko nak motor ni terbang ke???
dah laa motor very the
buruks!!!!
aku: bestnyer leh terbang ..huhuhu!!!

Masa berbuka:
1 MALAYSIA sunyi seketika

4 comments:

  1. motif..nak naek motor kat jejantas tu....ko nk kene kejar ngan pak guard..

    ReplyDelete
  2. bagusnye ade kwn cmtu. calon suami mithali tu. keh3

    ReplyDelete
  3. sharil: harus ke pak guard tu larat berkejar kejaran lam bulan puasa ini....ntah2 pak guard india... mamposss...

    adawiah: harus laa aku pon sama...

    ReplyDelete
  4. Pak guard perut penuh lepas berbuka.. tak larat pun nak kejar..

    ReplyDelete