Saturday, 22 August 2009

Ramadhan episod 1

Salam...
salam Ramadhan...
1 Ramadhan sudah berakhir..
cepat sungguh masa berlalu...
semoga aku masih bernyawa
pada 1 Ramadhan yg mendatang..

cepatnyer waktu berputar
begitu juga dengan tiket bus...
begitu cepat habis...mengapa????
tidak sempat saya bertanya harga & membeli.
rupa2nya sudah tiada...hmmm hampa
sekarang terpaksa pulak menyusahkan
kakak2 saya. SORRY...xkira...
nak jugak tiket blik raya...

****************

Saya belum bersedia lagi untuk beraya di rumah mertua..
harus ke berumahkan mertua di K6,UPM..
huhuu...nak raya ngn Ma kat kampung...
Ma...Abang Chik nak beli baju raya utk Ma...
nak beli tudung untuk MA...
MA mesti suka kan...
kak Ngah cakap Ma suka kain telekung yang
Abang Chik beli untuk Ma tu...
Terima Kasih Ma...Sayang sangat2 kat Ma...

NAk bukak puasa ngn Ma...
MA tunggu Abang Chik balik taw...
Ma kena sihat...
Kami smua saaaaaaaaaayanggggggggggggggggg kat Ma...
Ma doakan Abang Chik kat sini ek...
doakan Abang Chik dapat biasiswa...
nanti ma xyah susah2 dahh....
nanti Abang Chik dapat beli baju raya
tiap2 tahun untuk MA..


Ma...abang Chik sayang sangat2 kat Ma....

7 comments:

  1. waaaaaaaaa....
    hg ni bwt aku rindu kat mk aku la..
    hg p jln tar ka rini??
    nak pesan..

    ReplyDelete
  2. touching nye ko punye entry kali nie..huhu

    ReplyDelete
  3. dila: xpi pun...duk kalut ngn tiket bus...nanti jangan cari aku kalau aku xde lam kelas....

    shah_ariel: sob..sob..sob.. harus laa ikhlas dari hati...

    ReplyDelete
  4. dila: xpi pun...duk kalut ngn tiket bus...nanti jangan cari aku kalau aku xde lam kelas....

    shah_ariel: sob..sob..sob.. harus laa ikhlas dari hati...

    ReplyDelete
  5. oppsss... telebey sudeyy... coz guna laptop as yang mengong niiii...

    ReplyDelete
  6. waa.. muda2 lagi dah fikir pasal mak mentua.. ehehe

    ReplyDelete
  7. hahaha.

    aku dah biasa takde tiket bas nih.nek bus lompat2 lah.aku kalo dr melaka.byk lah lompatnya nk smpai hometown aku kt kb.cis.

    ReplyDelete