Thursday, 27 August 2009

November

* Banyak idea dalam perkara.
* Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya.
* Berfikiran kehadapan.
* Berfikiran unik dan bijak. ...
* Penuh dengan idea-idea baru yang luarbiasa.
* Pemikiran yang tajam.
* Daya firasat yang sangat halus dan tinggi.
* Sesuai jadi seorang doktor.
* Cermat dan teliti.
* Personaliti yang dinamik.
* Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia.
* Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra.
* Berani, pemurah setia dan banyak kesabaran.
* Terlalu degil dan keras hati.
* Apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sehingga berjaya.
* Tak suka marah kecuali digugat.
* Mudah ambil berat terhadap orang lain.
* Pandai muhasabah diri.
* Cara berfikir yang lain dari orang lain.
* Otak yang sangat tajam.
* Pandai mendorong diri sendiri.
* Tidak hargai pujian.
* Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi apabila berkehendak sesuatu.
* Cuba sampai berjaya.
* Badan yang sasa.
* Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik.
* Tidak pasti dengan hubungan kasih sayang.
* Suka duduk d irumah.
* Sangat rajin dan berkemampuan tinggi.
* Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia.
* Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi.
* Bercita-cita tinggi.
* Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah

~Research by Dato' Dr. Fadzilah Kamsah

5 comments:

  1. Agak banyak laa aku rasa,,,
    apa pendapat korang????

    ReplyDelete
  2. ada sebahagian tu aku nmpk ada ciri2 ko.. tp aku xleh nk ckp lebih2 sbb ko lg taw ciri2 dn personaliti ko sendiri drpd orang lain..

    xde spe yang lebih mengenal seseorang selain diri sendiri dulu...

    ReplyDelete
  3. jgn caye sgt bnde2 nie..huhu..just research je..kite yg menentukan ape yg kite akn jdi..

    ReplyDelete
  4. lama aku tak singgah sini.bz weh.

    mana ko dpt alah research benda tuh?
    aku nk tgk gak weh

    ReplyDelete
  5. macam semua ciri2 dlm dunia ni ada kt situ.. huhu

    ReplyDelete