Friday, 14 August 2009

Beri Daku Semangat !!!!



mOnOLog Q & hAIRi

- nape ni Q???
# Aku pun tak taw nape!!!!

- lorr...cam sedih jaa..!
# xde laa...biasa jer...

- btol kee??? jgn laa tipu..!!
# apa maksud ko?? aku tak faham...

- ko xhepi kan..aku tahu ko tgh sedih..!
# hurmm.mcmna ko taw??

- sebab aku adalah engkau..
# engkau adalah aku?? ko sape??

- Kau tanya aku sape??
aku adalah jiwa ko...
aku adalah hati ko..

# jiwa?? hati??klau mcm tu,
boleh tak ko jadi sahabat aku...


- aku memang sahabat ko...
ko je yang tak nampak aku...

aku tahu bila ko sedih...
aku tahu bila ko hepi.. jgn risau..

aku akan hadir bila ko perlukan aku...
luahkan segalanya kt aku..

aku sentiasa ada di sisi ko...
aku takkan pernah tipu ko...

ko pun tak bleh tipu aku...
# Kiranye ko dah tahu
laa masalah aku???


- yup..dah lama aku tau...
# hurmm...jgn gitaw sesape ek..
tQ coz jadi shbt aku..

walaupun aku tak pernah
mengenali ko, tapi ko sntiasa

ada ngn aku...aku tau...
aku slalu jaa hepikan org lain..

tapi aku jarang hepikan ko...
sbb tu kau hya akn hadir

bila aku dalam kesedihan...
sbnarnya aku rasa dalam

hidup ni aku banyak mengenali
org lain, tapi tidak pada ko..

maafkan aku...

- maaf?? ko tak bersalah pun...
# tapi aku tetap akan rasa bersalah...
itulah aku...


- tak apa...aku faham...
aku sentiasa akan bantu ko...

apa yang ko nak sekarang??
# apa yang aku nak???
hurmmm boleh tak...

BERI DAKU SEMANGAT!!!!


8 comments:

  1. monolog fariz dan danny

    f: ko nmpk hemsem la danny

    d: ye ke? aku tataw pun huu

    f:betol la.. ko memang hensem.. siyes..

    d:ahh ko nih.. sje je bodek aku je kan..

    f:betol aku tak tipu.. secare jujurnya ko la orang paling hensem sekali yang aku pena jumpe.. kalau aku jadi pompan pun mesti aku terpikat nye la kat ko..

    d:pehal ko.. ko ni gay ker minat aku

    f:la suke ati la aku gay ke hape ker.. dah ko memang hensem.. nak wat mcmane.. hakikat bai ko memang hensem lagi macho.. tak boleh disangkal lagi


    hahaha.. spe lagi yang boleh bagi moral sapot kalau bukan diri kita?

    "motivate yourself EVERYDAY is compulsory

    ReplyDelete
  2. harus ke puji diri sndiri kt blog aku??? mujur ko org 1st yg bgi komen... kalo x, sumpah aku xpublish!!!!!!

    ReplyDelete
  3. danny...xperlu la bwt kat blog org..
    p la tulih kat blog hg..

    q...harus la sabaq...

    ReplyDelete
  4. he he

    aku igt kan tag tadi.
    tp weh.
    aku pun takde bakat nk monolog.
    tp.
    monolog tu ape?

    ReplyDelete
  5. monolog tu kire cam ko berinteraksi ngn diri sendiri.. alaaa.... cam hati ko berkata2... fuh... penjelasan yng amat mantap dari aku...

    ReplyDelete