Friday, 24 July 2009

Yahuu....!!!




















Hihihihi....
epi...kenapa???
carta dah siap!!!!
walaupun ada sket2 cam silap...
bukan salah aku...
salah printer kt ss tu laa...
sape suh beli printer murah...
huhuhu...

hepi lagi....
kenapa????
kelas dah abes....
masa untuk buat tutor...
ye ke???
nape duk hapdet blog lagi???
@#$@#R#%#@!!!!!
huhuhu...coz boring sgt...!!!

hepi kuasa dua...!!!
tapi pi park view...
nak pi beli perfume POLO tuh....
(*_*")...kedai tu dah xde...
hampa....tapi xpe...
dun worry...huhuuh...
masuk lam kedai hapa ntah...
Cik Adila yg ajak...
Cik Mimi,Cik Faidzan, Ngan En.Uthman
dah gi makan...
kami masuk lam kedai tu lu...
akhirnya!!!!!!!!!!!!!!!!
jumpa gak........
BIO-NIK......
huhuhu...
tipu jaaaa.......
aku jumpa handsock baju.....
dah lama nak beli....
baru jumpa yg jenis bajunyer...
beli 3....
hitam,putih,coklat...
rm22.00...

pastu jumpa lagi....
cuba teka.????
1 drop thousand hope....
wangiiiiii.....
beli yg itam nyer....
dapat discount....
huhuhu....
tenkiu akak yg jaga kedai tuh...
bagi saya pilih...huhuhu...

GIRANGNYER......
tapi jangan terlalu gembira...
coz ada juga yg sedang terluka...
jaga lah tingkah laku anda!!!!

moral value..:: hidup kita umpama roda..

5 comments:

  1. mase hepi la kte nikmati habis2an

    ReplyDelete
  2. mana leh...nanti masa kita sedih xde yg tmankan kita...bila nak mai bilik aku settle pasal kad kolej???

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    chaiyok2...kad kolej aku sure pic putih gila..huhu..

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    chaiyok2...kad kolej aku sure pic putih gila..huhu..

    ReplyDelete
  5. harusla i pun beli handsock..same kaler ngan u... tapi longgar la... huhu

    ReplyDelete