Sunday, 12 July 2009

Tag Dulu oleh Cik Plastik

1. Ape perasaan anda sekarang?
.:: Nyaman..sedang makan Clorets yang dibeli semalam kat mines...

2. Saya nak makan?
.:: Bubur Nasi, Ikan singgang, ikan patin masak gulai tempoyak, ikan yg direbus, nasi, laksa penang... mmmm



3. Saya tak suka?
.:: tak suka bila tersisih...sedey taw...xnak tersisih lagi...huhuhu... xsuka sedey....
tapi kadang2 benda yg kita xsuka tu kdg2 kita lalui stiap hari...xsuka duk sorng2

4. Impian saya?
.:: Nak family saya bahagia..aman..damai...sentosa... saya betul2 harapkan benda ni... walaupun family saya dah bahagia..tapi saya mahukan yang lebih lagi..


5. Haiwan yang saya tak suka? .:: Semut, anai-anai, biawak, tikus, ular, lalat, dan ramai lagi..

6. Saya harapkan?
.:: Semua orang kat dunia ni terutamanya my family always hepi n bahagia... kalau boleh saya nak puaskan hati semua orang.. tapi apa boleh buat..saya hanya insan biasa...

7. Jika boleh putarkan masa?
.:: Aku xnak jadi aku yang sekarang..but life must be go on..Bersyukurlah..


8. Saya pada 10 tahun akan datang?
.:: aku harap aku dah keje..ada rumah..ada kete, ada isteri, ada anak...semua hepi...
9. Handphone saya adalah sebuah?
.::Sony Ericsson K810i


10. Saya pernah bercinta sebanyak?
.:: 0 kali..hebat x?

11. Saya suka pada?
.:: kesepadanan...wahhh...mantap gituhh...saya juga suka kepada sesiapa yang suka saya... saya tak pernah benci kat orang...tapi orang tu yang membuatkan saya benci kat dia...very da kereks nak mampos...


12. Kawan-kawan saya?

.:: saya ada kawan..semua baik2 belaka..suka sangat kawan diorang...


13. Pernah dikhianati?
.:: yaaaaaaaaaaa..... pernah...dah laa pengkhianat kat aku..kantoi lak tu..bodos laaa.. cakap aku busy body pasal dia..bleh blaa r...aku ingat ko sampai bila2...dah black list dah...


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

.::tiada maaf bagi mu...wah mantap gituh...bleh laa maaf...tapi benda tu still melekat lam hati r...memang very da subjektif laa..


15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag':

~ As Comey a.k.a Rossa
~ Kak La
~ Ilham

~ Danny the Ceplos
~ Atul
~ TAtao..

2 comments:

  1. ko suka kannn!!!
    weii...dtg blik aku..aku nak bg senarai nama

    ReplyDelete