Monday, 20 July 2009

Sweet Sunday...

Yahoo..dapat pi picnic... kalau boleh nak pi lagi...
tapi tak tau bila plak...nanti kita wat barbeque lak...
huhuhu...

walaupun picnic ini hanya di Bukit Ekspo UPM
dan bukan di Bukit Bintang mahupun Bukit Payong,
tetapi picnic kami tetap meriah...
Picnic ini disertai oleh beberapa orang yang
terdiri daripada :-

1) SAYA a.k.a penulis blog
2) KAK LA
3) KAK TI
4) ABG ZAHIR
5) ABG NAIM
6) LUQMAN
7) LUTFIL
8) ANEESA


Antara juadah2 yang dihidangkan adalah...
malas laa nak ckp...tgk sendiri lar...


Mmmm...yummy...
best sgt2...huhuhu
lagi best kalau Kalau Kak na ada gak..
korang taw tak..makanan ni memang sedap sgt..
sampai menjilat jari...
bukan jari tangan lagi taw...
sampai jilat jari kaki...
x cayer??? betul... xtipu laa..
xcaye gak???? hmmmm...
tengok sendiri ar...
huhuhu...haaa.. dah caye kan...

p/s: baby aneesa wat aski ni coz dia
sorang ja tak dpt mkn..
asyik minum susu ja...
huhuhu...

aneesa: ibu, nak makan gak...lapo nii...

2 comments: