Monday, 27 July 2009

Kenapa ni???


SAHABAT...
Maaf sangat2... kita dah kurang bersama2..
jumpa pun kat dewan jer...
time korang ajak makan kadang2 aku ada meeting,
sori coz xleh nak join korang kt kafe...
baru aku perasan...time makan malam,
time untuk berceloteh & bgelak ketawa..
adalah time untuk kita bercerita...
selesai je makan malam kita semua bizi..
bizi ngn kerja2 kita...amanah yg org bagi kt kita..

Terima kasih...
Sebab korang memang sahabat yg baik....
selalu ingat aku...selalu ajak aku...
ajak gi makan, ajak gi surau, ajak gi kelas..
bila aku stress korang msti tgur aku...
bila aku sedih korang tanya kenapa...
aku plak slalu cakap tak de apa2...
plzz jangan kecik hati...
ada perkara yang kita boleh kongsi...
ada jugak perkara yg aku hanya boleh simpan di hati..

Thanks...


9 comments:

  1. oit...
    bgos arr ada mmbe yg mmhami..
    ssh nak carik..
    appreciate them..=) k

    ReplyDelete
  2. it's ok frens..

    no hard feelings~

    ReplyDelete
  3. btol tu...
    adakala kite memerlukan sahabat tuk meluahkan ape y terpendam..
    kdgkala, kite perlukan waktu kite sndri...=)

    ReplyDelete
  4. q, sibuk atau stress macam mana pun u hv to smile to ur frens.. senyuman dapat mengubat sedikit sebanyak masalah yang melanda diri kita. secara x langsung, kawan2 tengok pun tenang.. hihi

    ReplyDelete
  5. harus ke sblm ni korang xtenang dgn aku????

    ReplyDelete
  6. harusla risau tengok u setiap hari.. kadang2 i pikir, napa la masa ni tak boleh turn back .. i rindukan saat2 masa sem dua.. uhu

    ReplyDelete
  7. adakah aku sudah berubah????
    oh !!! aku rasa aku sama cam dulu gak... xada apa yg berbeza pun...

    ReplyDelete
  8. ada perubahan. kita tak nampak diri kita sendiri. allah dan org lain je yg nampak.. harus merbahaya statement i.. huhu

    ReplyDelete