Monday, 20 July 2009

HAri YAng FEnin

Salam...
Nak citer sket ni...
tadi lepas balik kelas tutor ALJABAR LINEAR,
aku balik bilik...lapo...xmakan pun...
xde selera...aku tahu..ada org lain yg lagi xselera mkn...
aku masuk laa bilik,bkk laptop, wat desgn, men fesbuk ngn hapdet blog...
Pastu dgr azan...trus cpat2 solat...nak gi kelas...masih lagi lapo...

dengan penuh tak bersemangatnyer..(tak tau kenape~~)..
dan dengan penuh konfidennyer...
aku berjalan ke kuliah(dkap)...sorng2 lak tu..
dengan menggalas beg ku yg cute itu...
sampai kat kuliah terus bkk pintu...

dalam hati: aikss..nape ramai jew yang pakai tudung...
biasanye nampak rmbut ja..
p/s: aceli, pmpn muslim ada beberapa owng jew..

tunggu punya tunggu punya tunggu...

dalam hati : nape laa diorng xsampai2 lagi ni???

pastu msg faidzan...n bertanya..

saya : awak,kita kuliah kat new??
faidzan : kat dk9 lor..

dalam hati : haiyyooo...nape bleh xingt...
maybe hari ni lesu sket kot..


rupa2nya salah kelas...
ingat kelas math komputer....
berjalanlah aku sorng2 lagi dengan penuh kelaparan...

*******************************************

lepas je kelas persamaan pembezaan, aku ngn faidzan pi pc fair..
huhuhu...nak beli pendrive...pendrive aku dah 3 hilang...
sejarah kehilangan yg pertama kat fakulti sains, kedua orng yg
print buku mmg xhantar, ketiga tidak dpt dikenal pasti...
yahooo dah beli....pastu aku beli dvd software... adobe,microsoft visual
ngn antivirus...nak install lam komputer mtm...

k laa...choew lu...daaaa...


5 comments: