Saturday, 16 May 2009

SELAMAT HARI GURU !!!

Di kesempatan ini, saya Wan Mohd Zulqhairi Bin Wan Hasan ingin mengucapkan
"SELAMAT HARI GURU"
kepada cikgu-cikgi saya yang pernah mengajar saya
iaitu cikgu2 sekolah:
SEKOLAH KEBANGSAAN KUALA KUBANG
SEKOLAH MENENGAH imtiaz Besut.
KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG (KMPP)
&
LECT. UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA.

JASA2 KALIAN TETAP SAYA KENANG HINGGA KE AKHIR HAYAT..
SESUNGGUHNYA PENGORBANANMU AMAT BERMAKNA DALAM HIDUPKU..
TERIMA KASIH CIKGU, KEHADIRAN DIRIMU MEMBERI SINAR KPD DIRI INI..
SECEBIS ILMU YG DIKAU LONTARKAN MEMBINA :
SEGUNUNG IMPIAN,
SETEGUH PENDIRIAN,
SEJUTA HARAPAN,
SECERAH SINARAN,
SEDETIK BISIK YANG DIKAU SUARAKAN SEMEMANGNYA:
MEMBINA SEMANGATKU,
MEMPERKUKUHKAN IMANKU,
MEMPERBETULKAN LANDASAN HIDUPKU,
MENYAYANGI DIRIKU,

AKU AMAT MENYAYANGI CIKGU-CIKGU KU...


Sajak untuk insan2 yg pernah mendidikku..
aku ada send sms kat cikgu2 ku...
terima kasih cikgu sebb balas mesej hairi...

antara feedback yg plg best diorng reply adalah:

"Thank you very much. The beauty of life
does not depend on how happy I am, but on how happy
I can make others be"













2 comments:

  1. wei aku pun cekgu gak!!

    pesal aku takde pun dlm senarai ucapan ko nih...

    ReplyDelete
  2. wei kt aku
    ko xnk wish ker..
    aku pn cekgu gak..
    smpai ati ko huhuhu

    ReplyDelete