Saturday, 9 May 2009

dah nak pi....

halooo kepada semua...selamat pagi chenta2 ku..huhuhu
ni posting terakhir aku kot sblum aku datang ke upm lagi!!
umah xde internet!!!! so jangan rindu aku taw... kalau rindu
sila2 kan hantar komen or sms aku di talian...tuttttt.....
huhuhuhu....

kepada kengkawan yang aku telah tugaskan utk wat
project paper tu sila lah siapkan terutamanya kpd
Danny...jangn biarkan cuti kau tu berlalu dgn begitu shj...
huhuu...

Kepada Is, kerja rajin2 taw....jangan biarkan pelanggan anda
makan sehinggan tercekik tulang...selain anda hidangkan
dengan makanan...hidangkan lah juga dengan lagu2 istimewa
dari anda yang meletup itu..huhuhuuh...

kepada zul...aku tau ko xkan baca blog aku ini sehingga aku suruh..
huhuhu...duk rumah tu tolong lah nenek yang merangkap jiran ko jugak
jangn berat tulang...kalo aku hantar mesej tu silalah reply...
jangan lupa untuk meghantar berita2 sensasi dan gempak..hihi
gempak laa sangat..

kepada amey...selamat bergumbira di rumah dengan keluarga terchenta...
huhuhu....janganl lupa untuk menjenguk blgku ini walaupun aku yang selalu
paksa ko..huuhu..xsudi pun xmengapa,...sob2...hahahaah...gurau jer...
jangan segan unutk mesej aku...karena aku jua begitu...hahahah
kumpulkanlah cerita2 korea agar aku dapt tengok gak nnti kat bilik...
hahahaha...

kepada najib al muari...jagalah binatang2 peliharaan anda di rumah itu..
jangan biarkan mereka terkapai2 lapar dan dahagakan makanan
dan kasih sayang daripada tuannya...ajarlah mereka mengira...uhuhu
andakan bakal cikgu math...hihihi..jangan merajuk lak ngn mereka..
huhuhu...jangan coba2 untuk merajuk lagi ngan aku..walaupun xpernah pun kan
saje jee nak gempak...rajin2 lah bukak blog aku ini....


tenkiu semua...daaaaaaaaaaaaaaa

5 comments:

  1. tmpt komen ko mengkompiuskn ak la..

    ak igt kn komen kt bwh post..
    rupenye kt bwh tajuk post...


    msg ko utk is sgt la sewsai sbb is mmg salu bkk blog kite.. dy mmg kwn yg sejati cewah..

    amir dgn najib wlaupun ad tenet pn diorg jrg la salu bkk blog.. watpe la ko ssh2 menasihati jage binatang la, tah per lg la..

    ReplyDelete
  2. paperwork xyah gopoh gapah nk wat la..


    wey ak sedey la..

    program ak ditunda ke sem 2..

    xdpt la kak amal jd timbalan ak..

    huwaaa

    ReplyDelete
  3. per2 pn, jln bek2 taw..

    smoga ko sntiase slmt bile blek rumah dn kembali ke upm.. supaya kte leh bjumpa lg Insya Allah.. cewah bek nyer ayat

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum que.. walaupun dah sampai rumah kat terengganu nanti jangan lupa contact. terima kasih sebab bagi pesanan dalam blog ni. Insyallah segala pesanan diterima dgn hati terbuka. hihi. Amboi blog que sekarang baru tukar 'carpet'.. cantik.. hihi. Okey, sampai sini saje.. Bye.. - Iskandar Shah

    ReplyDelete
  5. harus laa tenkiu...kepada semua

    ReplyDelete