Tuesday, 7 April 2009

hurm~~~

hepi ke tak hepi???
hepi ke tak hepi???

kenapa hepi???
kenapa tak hepi??

tapi !!!

aku nak hepi !!!
aku tak nak tak hepi !!!

aku nak semua orang hepi !!!
semua orang kat keliling aku hepi !!!

korang semua, hepi laaa !!!
kalau aku tak hepi pun tak apa !!!

tak kisah kalau aku ni dah lain kat mata korang !!
aku hanya mampu senyap je bila korang buat keputusan...

aku tak boleh nak campur tangan...
langsung tak boleh...
nanti korang cakap aku dah berubah...
aku tak nak korang cakap macam tu...

koranglah kawan2 aku...
tenkiu...

1 comment:

  1. daku musti hepi selalu...
    nanti kalau aku tak hepi...kawan2 aku pun xhepi
    tengok aku xhepi

    ReplyDelete