Friday, 17 April 2009

Eeeeiii....apa ni???

Tak tau laa kenapa...tiba-tiba je sakit kepala sangat2...
sebelum ni dah kena...tapi akhir2 ni...banyak kali plak kena..
memang sakit sangat2...memang betul2 tak tipu kesakitan die...
rasa macam sakit tu sampai nak tertutup mata....
masa duk menulis ni pun tengah sakit giler2....
nak study lagi...apa yang nak buat ni???
sakit biasa je kan !!! tapi aku rasa yang malam ni punyer sakit
setanding yang petang tadi...tak terkata...
tapi dia datang kejap2 je...sakit dia macam bleh melalikan mata...
hmmmm....lantak laaahhhh...asalkan tak kacau hidup orang !!!!

No comments:

Post a Comment