Sunday, 5 April 2009

CabarAN BAru

Malam tadi aku ngn kengkawan yang lain telah terima watikah perlantikan Majlis Tertinggi Mahasiswa (MTM) sesi 2009/10. malam tadi ada yang hepi ada yang sedih. mula mula aku gak hepi..tapi lama-lama rasa cam sedih gak.. rasa macam berat je nak terima jawatan seketariat teknologi maklumat. memang semua orang nampak macam aku boleh buat kerja ni..tapi hanya aku je tahu aku boleh buat ke tak... aku takut apa yang aku buat ni tak sempurna... tapi aku akan kuatkan semangat.. mujur ada kak Zainab yang tahu banyak pasal benda ni... walaupun aku xsehebat exco yang lepas tapi akan cuba lakukan yang terbaik.. InsyaAllah... aku harap semua orang dapat support aku... tenkiu semua...

tapi apa yang buat aku rasa sedih bila dah jadi mtm...aku takut sangat kehilangan kengkwan yang aku sayang...dah lama aku xrasa macam ni...sebelum ni aku memang xada kawan...kalau ada pun xmacam kengkawan sekarang.. diorang baik sangat...tapi aku takut bila aku dah jadi mtm, mereka dah xrapat ngna aku..tapi aku kene buktikan benda ni xkan terjadi...aku sayang kat korang semua budak2 bilik gerakan... especially kepada zulkaer, amey, najib, fendi ngan is. aku harap korang sokong aku ek... nanti kalau aku ada masalah aku harap korang dapat jadi tempat tuk aku mengadu walaupun setakat ni aku xpernah lagi mengadu kat sapa2..huhuhu...

sem 2 ni aku baru rasa ada kawan...memang betul apa yang zul cakap...masa sem satu aku slalu sorang2...memang xde kawan...apatah lagi ngn kawan..nagan rumet pun jarang2 je becakap...tapi aku ni bukanlah pendiam..kecoh gak laaa..hihihi... tu pun kalau ada orang yang kecoh...nanti dah jadi mtm mesti aku dah xada masa ngn korang kot...tapi kalau aku datang bilik gerakan aku nak sangat jumpa korang... nak borak2.. bleh tido lewat smbil sembang2...memang manis sgt kenangan tu... syang nak tinggal kan korang..harap sem depan kita bleh duk kat bilik gerakan ni sama2 lagi ek...

banyak sangat nak cakap pasal korang...tapi rasa cam xcukup satu page ni...hmmm... korang memang baik sangat2....memang baik gile...walaupun watak sorang2 banyak beza... ada yang kecoh, pendiam,lazer, banyak mulut,,,tapi korang memang best... rugi sbb xkenal korang masa sem 1 dulu... walaupun aku ni ahli baru lam bilik gerakan ni... tapi korang tetap terima aku... tenkiu sangat2.... aku xtaw macamana nak balas jasa korang semua... hutang aku kat korang...korang ni memang prihatin...
tenkiuuuuu....

No comments:

Post a Comment