Saturday, 21 March 2009

Ceritera Duka

Hmmm....kat mana nak start ek...dah lama xpost berita2 sensasi... huhuhu berita yang latest ialah program One Buck Cinema (OBC) yang aku buat ngan kengkawan kat Dewan Kolej Keenam. kami tayang cerita Bedtime Stories. walaupun dah ramai orang tengok tapi mereka tetap jugak pegi ke dewan, maybe nak sokong kami or nak tgk tayangan festival filem pendek yang k6 mengang 8 anugerah dari 16. congrats kpd pemenang. dalam program ni terlalu banyak kontroversi2 dan macam2 benda yang aku dapat. memang betul2 mengajar aku tabah, cekal, tambah2 lagi dah nak dekat exam statistic yang paling aku xsuka tahap susah gabannya. aku jugak nak mintak maaf kat exco SKBDY sebab poster yang aku buat tu. aku memang xsengaja nak wat benda2 tu. actually aku xnak lepas OBC ni hubungan crew OBC ngan exco SKBDY jadi renggang walaupun diorang dah final year. sory byak2...aku xsengaja...jangan salahkan kengkawan saya yang lain..diorang xbersalah n diorang xtahu apa2 pasal ni...jangan salahkan mereka...plzzz... sekarang aku dah rasa kekok ngan exco SKBDY. aku nak mintak maaf banyak2 n terima kasih kepada radzi, jan, amier, mat,mughti,dila, mimi, izat, najmi,kak ekin, pali, danny,bee, najib, n lain2..
tenkiu banyak2...

No comments:

Post a Comment