Tuesday, 17 February 2009

melawan..SEBAB terpaksa..

sekarang ni sekali lagi daku duk kt kelas komputer...
walaupun tidur malam tadi xcukup....tapi aku tetap melawan
perasaan mengantuk ku ini..tension sesangat tidak terkira...
*exam statistik semalam hancus sesangat....soklan no.3 xleh
nak jawab....manyak rumus yang daku xigat....sedey sesangat...
apa yang xkene kat aku ni???susah sangat aku nak tanya orang
kalau pasal akademik...bukan malu...tapi takut...
-takut mengganggu
-takut diorng xselesa
tapi xguna kalau ada takut2 tu...aku kena usaha sendiri...
macamana ni???kat mana aku nak start???mana kawan2 aku???
aku perlukan diorang sesangat ni...kenapa aku sorang je
diorang sisihkan...tapi tak yang lain???
bukan maksud aku suruh sisihkan orng lain!!!!tapi
apa yang kurang pada aku?????
bodoh sangat ke aku ni????
bengap sangat ke ???
lembap sangat ker???
aku xpernah demand kat diorng apa2...
just nak sedikit perkongsian ilmu..
aku xsombong...
AKU TAK HIPOKRIT

No comments:

Post a Comment