Monday, 5 January 2009

Selamat Pagi..

Hari ni hari isnin..hihihi...pagi2 lagi bgun ni...nak gi kuliah laaa...4 x aku set alarm..
alar yg ke 3 baru aku bgun...waaaa....gi mandi..solat then bersiap2 nak gi kuliah..
hai ni kelas PROBABILITY & STATISTICS 1. Lecturer dari Iran yang ajar kitaorang... hope fully aku leh faham..lcturer mana2 pn sama je...yg penting diri kkita nak terima ke x..hihi...
tapi kadang2 gak lecturer memainkan eranan penting untuk menarik minat pelajar dalam sesi pembelajaran...waa...gitu lak...btoll apa...waduhhh..kakiku masih sakit...berdnyut...jalan ok.. kalau nak berlari2 anak pun sait..rasa cam nak terputus je urat kakai ni..
k..laaa dah nak gi kelas ni...nnti lewat lak..korang nak taw x malam tadi memang btol2 bagi 1 pglmn kat aku...nnti aku cerita kan k....byee....


.














gud morning.....





















buku baru beb....rm 73..
















my time table for this semester...

No comments:

Post a Comment