Tuesday, 27 January 2009

ngantuk tahap cipan ###

pukul 3.38 a.m...:

mata belum lagi terpejam...bukan nak mati tau...
xleh tido lagi.......si nyamuk yang kecik lagi kerdil itu
suka sangat mengganggu diri
ku... sudah berapa kali
tanganku singgah ke badan puan nyamuk
(yg gigit aku tu semua nyamuk pmpuan).
namun hampa....dahlaaa nyamuk xkena...
badan ku plak yang sakit ditampar tangan sendirik,,,
kuang ajaq r nyamuk2 kat upm ni.... tau laa duk kt "u"
kalau korang duk kt oxford skalipun aku tetap nak
tampar korang sampai mampus...terlalu geram ni...


pukul 3.43 a.m...:

baru lepas membaca beberapa blog kengkwanku...
opsss silap...bukan kawan aku...
tapi kwan kpd kwan,,kwan aku..
haaaa...lu pikir la sendirik.....
still duk menggaru2 sambil menaip....
tangan duk kibas2 kain selimut menghalau
binatang/serangga licik bernama moskito..
padan muka...aku eja salah in english...
pukul 3.47 a.m.....:

perasaan gumbira...bkan skrg tapi beberapa jam sblmnya
sbb dapat mendonlod lagu Mariah Carey- Without You
selepas duk sumpah seranah kat wireless n internet
sbb dah byk kali donlod tapi fail... moral=usaha tangga kejayaan.

pukul 3.50 a.m...:
rindu laa kat kengkawan kat KMPP...esp H5P3...
sayang kamuu semua....
: YEN
: ZUKI
: ZIDA
: YASMIN
: IDA
: ATUL
: DAYAH
: DYLLA
:SARA
: WANI
: DIAN
:AMY
:SHINAP
: AMIE
: MIEMEN
: WANI
:FAIZAH
: LIN
:WANA
: MAISARAH
: G-HA
: ROHAIDA
:NEDDY
:NAJ

*harap2 anak2 buah aku ni cukup...

pukul 3.59 a.m....:

tadi aku telah berjaya memujuk kawanku yg
telah aku buat salah kat dia...huhuhuhuh...
sorry bro...aku mintak maap...
xtaw dia maapkan ke tak...maybe dia terasa...
dia ckp xambik hati ponn....tapi aku tau dia marah...
satu kesalahan yang besar bila berjanji xditepati...
huhuhu...salah daku...janji nak kuar ngn dia...
tup2...cancel last minit...bukan pew...ada kelas ganti laa..
sorry bro...kawanmu mintak maap...jangn marah2 lagi...
misi berjaya...dia dah xmarah daku...huhuhu...
nnti bleh belanja daku makn kfc k ...hihihii

pukul 4.03 a.m....:

daku dapat rasakan gigitan nyamuk smkin berkurangan...
or maybe nyamuk tu pi sedut ntah mana2 ubat bius
sebelum gigit kulitku.kuang asam punye moskito...
*
maybe diaorg pi bius ambik kt PKU kot
PKU=Pusat Kesihatan Universiti
*
daku ingin melelapkan mata...esok musti bangun pagi..
misiku ingin pegi ke
MID VALLEY....


1) membeli
jigsaw puzzle untuk kakakku yg
suka merumitkan diri beliau dgn keteraburan puzzle itu...
daku xrela membuat bnda itu...
kalo yg 10 cebis xpe laa.....ni kalau 5000...migrain daku...

2) meng"
usha" kasut2 yang mantap design...huhu
dan baju kaler coklat...untuk cap ku yg baru...


#tetapi mission ini harus lah dibuat setelah aku mengkomplet kan buku MMG yang juz tinggal beberapa helai je lagi nak siap...

pukul 4.12a.m.....:

dah banyak membebel...daku ingin beradu...
sweet dreamzzzzzzzzz....




No comments:

Post a Comment