Tuesday, 27 January 2009

``````Misi Cancel```````

Disini, daku iaitu Hairi@Q@Wan:-

ingin membuat pengumuman bahawa
misi yang dirancang awal pagi tadi telah terbatal...
bangun lewat...sbb tido lepas subuh....
bangun dlm kol 11.55 a.m lbih...hihihi....
pastu daku terus mencapai hpone ku yg dibenci
sbb baru beli tapi dah button rosak...
cam sioot je bila nak taip msg...
kekadang skit jiwa dibuatnya...hihii...
tapi daku sentiasa tersenyum...
walaupun rasa cam nak hempas je hpon 2..
hanponku : SONY ERICSSON K810i.

kat mana tadi critaku????
ooo....aku ambik hanpon ku....
eh....ada sms lak....bangganyer....huhu
biasanya hponku adalah hanpon yg
paling xaktif siang & malam...
aku xhantr msg kt sesape....
orang pun xhntr msg....huhuhu...
kalau org hntr pun daku xreply...
~tadi Jan @ (Jenny - Panggilan manja) huhuh
bertanya daku berada di mana!!!!
aku duk ats katil memneroka peta alam semesta...
huhuhu..terus reply kt dia...ingat nak kuar
sesama ngn aku time2 cuti nih...
* mati laa daku ajak makwe org kuar...

hihihi...hampa...rupa2nya dia bkn duk kolej...
xpe2..daku pun nak blik rmh kakakku itu...

~selepas itu daku terus membuka laptop busukku...
kalau korang ada bntal busuk... aku ada laptop busuk lagik.
huhuhuh....membuka ym...xde sesape.... bukak blog ini...
adjust menda2 yang xpenting pun....
pastu ym ngn kak Min...(x- clss mate kmpp)
sungguh bahagia dia di sabah...ciss!!!!
dah ada pakwe lom?????kih3xxx...

~kemudian baru pi mandi...opssss
gosok gigi lu...pastu bkak shower....hihihi
mandi...mandi...mandi...mandi....
udah wangi......pastu blah....dari bilik air aras 1 blok ku...
hihihii...tu pun nak cakap ka???
lapoooooo............................................

~pi ambik air panas kt foyer....
makan magie...mmmmm lazat sekali.....
masin daaa.....terkurang air daa....
biar laa....baik masin dari tawor...
nnti xde garam plak nak bubh.....

~pastu wat keje mengedit list senior2 final year...
tension....budak cina se eksekutif ngn aku tu
banyak taip salah.........nah aku bgi contoh yg dia taip ntah apa2...

[mati > wati]
[zawawi > zawami]
[fauzi>fauti]
[syamimi> syamiwi]
[azliza>azlita]
[yahya> yahka]

dan banyak lagi..da xingat....
k..lah nak sambung mengedit menda2 yg memeningkan itu...!

choewwww....duluk...


p/s...:kalau aku tertido tlong kejutkan ek!!!!

No comments:

Post a Comment