Thursday, 15 January 2009

Kasih Ibu Membawa Ke Syurga




















my beloved mother....

ESAH BT PUTEH

Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...
Abang Chik Sayang Ma...

Ma..Abang Chik nak mintak maaf sgt kalau selama ni A.Chik xleh jadi anak yang baik. Abang Chik dah cuba untuk buat yang terbaik untuk semua. Ma., kenapa hidup ni sungguh susah untuk disayangi orang lain...kalau Ma xde...abang Chik rasa xleh hidup kat dunia ni lagi...Sebelum Ma pergi... biarlah abang Chik dulu yang menghadap Illahi... Abang Chik nak balas dulu jasa2 Ma... Abang Chik nak beli rumah besar pastu nak duduk ngan Ma & Wan. Kalau boleh Abang Chik nak semua family duduk dalam rumah tu... Semua happy...xnak gaduh2..xnak dengki2...xnak berdendam.. Abang Chik nak semua orang bahagia... Ma, abang chik sentiasa fikir, kenapalah Abang Chik diberikan kehidupan di dunia ni... Pernah x Ma menyesal dapat anak lelaki macam abang Chik?? Pernah x Ma malu dapat anak macam abang Chik.? Abang Chik rasa memang betul2 xberguna... Abang Chik xmacam Abang Za, Abang Li, Shahidan,... Tapi Abang Chik nak jadi macam diorang..

Dulu masa kt sekolah menengah..abang chik pernah berdoa...suruh Allah tarik anugerah kepandaian yang abang Chik ada, dan ganti dengan sifat yang abang chik lebih perlu untuk hidup kat dunia ni...abang chik nak jadi macam orang lain... Abang Chik xnak lagi dihina ngan diejek... Hari tu Cik Ngah pernah ejek abang Chik depan orang ramai.... Hati abang Chik sakit sangat MA. Sekarang dah duk kat UPM... Rasa lagi mencabar... Hari tu ada sorang budak lelaki cakap apa yang budak perempuan cakap kat abg.Chik...dia cakap benda yang sama apa yang Cik Ngah cakap... Abang terus rasa down sangat2 sampai masa nak tunggu bus nak balik mata dah merah... memang tak tahan... Mulai saat tu...abang Chik dah makin renggang ngan semua budak2 kat kolej 6. baik lelaki atau pempuan...semua abang Chik dah xrapat.. Pegi mana2 sorang2 je... tapi xsemua kawan abang chik macam diorang...ada jugak yang baik... Sekarang ni abang Chik berusaha untuk sibukkan diri je...xnak fikir sangat pasal ni... Semuanya ketentuan Illahi.. abang Chik Redha apa yang telah dikurniakan... Abang Chik harap Ma pun sama... Abang Chik harap dengan kehadiran Abang Chik kat dunia ni membawa tuah kat Ma yang telah bersakit semasa melahirkan Abang Chik... Maafkan segala dosa2 yang telah banyak Abang Chik lakukan... Ma....Abang Chik sangat2 sayang kat Ma...Hanya ma sahaja yang dapat memberikan kekuatan kpd Abang Chik... Abang Chik bersyukur sangat dapat Ibu macam MA....I LOVE YOU SO MUCH....





No comments:

Post a Comment