Tuesday, 6 January 2009

Cinta & Usia


Emmm...apa yang korang fikir kalau cakap pasal cinta??? mesti korang fikir cinta antaRa lelaki dengan perempuan kan...huhu...memang ini yang aku maksudkan sekarang ni... N aku nak kongsi kan kat korang pasal benda ni... Aku memang cakap awal2...aku xpernah bercinta.. or dilamun cinta.. mcana dilamun cinta tu???ntahlaa aku pun tak tahu... aku sering tertanya2...macamna nak bercinta??? tapi itu tak penting...yang penting ada ke orang yang nak kan aku.. sedih gila kalau fikir pasal benda ni...ish..menusuk kalbu laa...huhu...tapi xpe..aku tahu jodoh itu di tangan Tuhan.. tapi kalau difikir2 kan balik...ada ke orang yang sudi bercinta ngan aku... aku pernah cakap ngan kawan aku...kalau nak kawin aku nak perempuan yang berusia daripada aku...kalau 9-11 thun lbih tua dari aku pun ok gak...tapi xnak laa yang kerepot...nak yang nmpak muda dari usia...yang penting dia berkerjaya...waaaaa demand ni...lebih2 lak...huhuhu...aku hepi arr tgk pasangan yg romantik tu.. sape lagi kalau bukan 
RITA RUDAINI & AIDIL ZAFUAN.. best r tgk diorng dah jadi husband n wife...aku sokong 100%..memang sepadan...n bagi aku jarak usia xpenting...lagipun RITA nmpak muda lagi dari usianya...xsabar lak nak tgk diorng dapat anak...


SEMOGA DIORANG BAHAGIA. jangan gaduh2...huhuhu...

No comments:

Post a Comment