Tuesday, 6 January 2009

Cerita Semalam...

Hhuhuhu....semalam aku janji kan nak cerita kat korang pasal hari2 sedih aku... mlam kelmarin tu aku memang betol2 sunyi.. ye laa..kan aku cakap aku suka duk sorang2... tapi kali ni aku rasa aku xleh duk sorang2...aku nak ubah hidup aku di kolej...kita memang xleh hidup tanpa orang lain... nanti kalau nak mintak tolong susah...cam dlm study ke hapa ke..semua laa penting... tapi malam ni memang btol2 aku duk sorng2...aku pergi kafe tgk orng sekeliling semua makn ngn kengkawan... lagi tension aku tgk...yang mkan ngn buah hati tu lagi laa..huhuhu....
pastu nak dijadikan cerita...aku ajak laa 2,3 orang kawan...huhuhu sedey... semua xnak makn ngn aku... maybe diorang bizi kot...mmm xpe laa....tapi aku memg sure kalau aku cakap aku nak belanja ddiorang gerenti diorang turun... manusia memang macam ni... semua sama...aku fed up giler... xleh nak buat benda2 ngan ikhlas... semua nak ganjaran... dari aku sek.men, matrik sampai u... kbnyakan orang yang aku ajak keluar atau buat apa2 semua aku yang kena ckp nak blanja baru diorng bersungguh... ada sorang tu sblum ajak nampak tak puas hati je ngan aku...tup2 masa aku cakp nak belanja makan terus jadi tersangat2 ramah dan ceria... tapi yang aku sedihnya, aku xpernah tolak twaran diorang kalau diorng ajak aku buat keje.. or pergi mana2 ngan diorng... kenapa aku je yang kena tunjuk yang aku ni memang nak bkawan ngn diorng... habis diorang???? kawna macamna yg diorng cari??? aku xkisah laa perangai diorng macama...background diorang mcmna....kehidupan diorng macama...aku memang xpernah pilih kawan...tapi yang aku taw kbanyakan drpd kwn2 yg aku knal (tak semua) semua nak ambik kesempatan ngan aku...dari sekolah menengah, matrik,univ... "They are so cruel". tapi apa yang aku nak buat lepas ni??? Arghhhhh....tension nya.....
















(gambar anak saudara aku) best nyer jadi kanak2...tapi aku xingat laa kenangan aku masa budak2 dulu...

No comments:

Post a Comment