Friday, 21 November 2008

cerpen...














Huhuhu...
actually skrg aku tgh karang satu cerpen...
masa aku form 5 aku dah karang 1 cerita...
skrg ni pun nak buat gak...
idea byk sgt....tapi malas laa nak tulis...
jalan cerita dah ada...tapi aku still kurang
ayat2 yg bombastik...huhuhu..biasa r aku
bukan budak sastera...hihiii...

tapi kalau stkat sajak or poem or lirik tu
boleh gak laa buat...
maybe dlm 15 minit siap kot...
tapi nak bntuk variasi tu yg susah...

ye laa..takkan kita nak buat
poem yg seakan2 sama kot...
maybe ayat xsama tapi bnda
yg trsirat tu ada objektif yg sama...
itu laa yg xnak...

kalau contohnya 1 lirik tu kita
tulis pasal kesetiaan...
msti lepas ni kita nak buat
pasal ketabahan lak kan..
baru xboring...huhuu...

No comments:

Post a Comment