Wednesday, 19 November 2008

Apa yaNg koRang raSa


(",) ===> (?,)

Blur...............
aku tak tau laaa kenapa aku ni rasa
cam xtau apa yang aku pikir....
nak kata hepi xsangat...
sedih pun tak...
tapi aku rasa ada benda yang
tersimpan dalam diri aku yang
belum aku luahkan lagi....
aku rasa aku perlukan seseorang
untuk berkongsi apa yang aku
rasa dah alami setiap hari..


tapi aku tak tau siapa yang sudi...
aku rasa cam aku ni mcm
watak sampingan je kat dunia ni..
aku hanya berlakon dlm diri aku je...
maybe aku byak bermain perasaan
ngn diri sndiri kot...ntah apa laa
yang diorang komen pasal diri aku...

aku tau aku bukan seorang insan yang
sempurna di dunia ini...bkan aku yang
temtukan semua ini...bukan aku yang
mintak semua ini terjadi...tiadakah
orang yang sanggup bersimpati terhadap
diri yang lemah ini??? tidakkah korang
tau yang kesempurnaan itu adalah
milik Allah,,,,
dah hanya Allah saja yang menentukannya...

aku tak bisa megubahnya lagi...
derita hidup ini xkan bisa
terubat selama - lamanya...
tak siapa yang akan mengerti...

hukum karma saja yang akan
mengajar anda apa yang
aku maksudkan ini....

sesungguhnya diriku hanya
insan yang biasa...
hina dan tidak sempurna
yang mengharapkan penerimaan
oleh setiap insan lain yang
mungkin lebih bertuah
dari ini....

Sekian,

No comments:

Post a Comment